Qual servo usar
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Re: Qual servo usar
ENTAO TO VENDO SE TRAGO DA AMAIN HOBBIES!!!
Q TENHO UM DESCONTINHO. LA...
NA TOWER TA CARO...
BOM SEI LA!!!
HEHEHE SE FOR PRA TRAZER SE PAH só DAQUI A UNS 2 MESES...
PQ AGORA JA GASTEI ATE o que NUM DIVIA...
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revo 3.3/ MCD RALLY trx3.3/ 28,5cc big bore 4PK =) byron gen2 20%/ gas+2t crowd pleaser/Sub IMPREZA WRX crimefighter/ mcd Dust Raising/AARC/aerosampa |
Re: Qual servo usar
Passamal escreveu:ENTAO TO VENDO SE TRAGO DA AMAIN HOBBIES!!!
Q TENHO UM DESCONTINHO. LA...
NA TOWER TA CARO...
BOM SEI LA!!!
HEHEHE SE FOR PRA TRAZER SE PAH só DAQUI A UNS 2 MESES...
PQ AGORA JA GASTEI ATE o que NUM DIVIA...
he blz...vi os upgrades que fez na sua revo deve ter gasta uma boa graninha mesmo......mas pelo menos ficou power né!!!
Re: Qual servo usar
Opa ta show de bola ela!!!
hehhe
o desafio vai ser anda na frente da revo do glicoco e do marcao tz q compraram motores .32 ahuhauha
hehhe
o desafio vai ser anda na frente da revo do glicoco e do marcao tz q compraram motores .32 ahuhauha
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Re: Qual servo usar
Passamal escreveu:Opa ta show de bola ela!!!
hehhe
o desafio vai ser anda na frente da revo do glicoco e do marcao tz q compraram motores .32 ahuhauha
é pois é mas vale lembrar que não basta potência....tem que ter controle tb.
Re: Qual servo usar
hauhauha isso q eu quero ver!!!
sao varias possibilidades...
ou os eixos carda nao vao aguentar e quebrar, ou vai zua a transmissao, ou vai funcionar tudo e ficar muito fod@ de segurar o carro hehehe
sao varias possibilidades...
ou os eixos carda nao vao aguentar e quebrar, ou vai zua a transmissao, ou vai funcionar tudo e ficar muito fod@ de segurar o carro hehehe
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- guh_gustavu
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Re: Qual servo usar
acho ke kebrar n
os eixos cardã da revo e da grossura de um braço
koaokpskopapokskaop
os eixos cardã da revo e da grossura de um braço
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G4JR / G4RSII SH .12 / SIRIO XXXV SPECKTRUM RAPICON / BYRON STRATUS 3.1 MATRIX RACER FAST GOIANIA-GO |
- schlickmann
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Re: Qual servo usar
Qual seria a diferença entre CORELESS E BRUSHLESS ?
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- guh_gustavu
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Re: Qual servo usar
sei ke bruhshless n usa carvão
então tem meenos manutenção
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Re: Qual servo usar
enton vamo la
note on coreless motors. A conventional servo motor has a steel core armature wrapped with with wire that spins inside the magnets. In a coreless design, the armature uses a thin wire mesh that forms a cup that spins around the outside of the magnet eliminating the heavy steel core. This design is much lighter resulting in smoother operation and faster response time.
Traduzindo...
Um motor de servo convencional tem no nucleo uma armação de aço enrrolada com fios q gira dentro de imãs.
em um desing CORELESS a armação utiliza uma fina camada de fios q formam um "copo" q gira por fora do imã eliminando o nucleo pesado de aço . esse design é muito melhor resultando em um funcionamento mais macio e uma resposta mais rapida.
note on coreless motors. A conventional servo motor has a steel core armature wrapped with with wire that spins inside the magnets. In a coreless design, the armature uses a thin wire mesh that forms a cup that spins around the outside of the magnet eliminating the heavy steel core. This design is much lighter resulting in smoother operation and faster response time.
Traduzindo...
Um motor de servo convencional tem no nucleo uma armação de aço enrrolada com fios q gira dentro de imãs.
em um desing CORELESS a armação utiliza uma fina camada de fios q formam um "copo" q gira por fora do imã eliminando o nucleo pesado de aço . esse design é muito melhor resultando em um funcionamento mais macio e uma resposta mais rapida.
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- schlickmann
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Re: Qual servo usar
Coreless DC motors
Nothing in the design of any of the motors described above requires that the iron (steel) portions of the rotor actually rotate; torque is exerted only on the windings of the electromagnets. Taking advantage of this fact is the coreless DC motor, a specialized form of a brush or brushless DC motor. Optimized for rapid acceleration, these motors have a rotor that is constructed without any iron core. The rotor can take the form of a winding-filled cylinder inside the stator magnets, a basket surrounding the stator magnets, or a flat pancake (possibly formed on a printed wiring board) running between upper and lower stator magnets. The windings are typically stabilized by being impregnated with epoxy resins.
Because the rotor is much lighter in weight (mass) than a conventional rotor formed from copper windings on steel laminations, the rotor can accelerate much more rapidly, often achieving a mechanical time constant under 1 ms. This is especially true if the windings use aluminum rather than the heavier copper. But because there is no metal mass in the rotor to act as a heat sink, even small coreless motors must often be cooled by forced air.
These motors were commonly used to drive the capstan(s) of magnetic tape drives and are still widely used in high-performance servo-controlled systems, like humanoid robotic systems, industrial automation, medical devices, etc.
Nothing in the design of any of the motors described above requires that the iron (steel) portions of the rotor actually rotate; torque is exerted only on the windings of the electromagnets. Taking advantage of this fact is the coreless DC motor, a specialized form of a brush or brushless DC motor. Optimized for rapid acceleration, these motors have a rotor that is constructed without any iron core. The rotor can take the form of a winding-filled cylinder inside the stator magnets, a basket surrounding the stator magnets, or a flat pancake (possibly formed on a printed wiring board) running between upper and lower stator magnets. The windings are typically stabilized by being impregnated with epoxy resins.
Because the rotor is much lighter in weight (mass) than a conventional rotor formed from copper windings on steel laminations, the rotor can accelerate much more rapidly, often achieving a mechanical time constant under 1 ms. This is especially true if the windings use aluminum rather than the heavier copper. But because there is no metal mass in the rotor to act as a heat sink, even small coreless motors must often be cooled by forced air.
These motors were commonly used to drive the capstan(s) of magnetic tape drives and are still widely used in high-performance servo-controlled systems, like humanoid robotic systems, industrial automation, medical devices, etc.
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Re: Qual servo usar
Passamal escreveu:hauhauha isso q eu quero ver!!!
sao varias possibilidades...
ou os eixos carda nao vao aguentar e quebrar, ou vai zua a transmissao, ou vai funcionar tudo e ficar muito fod@ de segurar o carro hehehe
Eixo não quebra hauishiash.. Os meus são aqueles de aço...
Engrenagens tbm não quebram pq tá com o kit de engrenagens de aço tbm..... Agora tem que vê se vai funciona mesmo... E se funcionar dai o unico problema vai se o piloto.. eu huaisuashaiush
VISITE:
www.gligoco.com.br/loja
www.gligoco.com.br
www.dustraising.eng.br
Representante oficial motores Go Engine
Representante oficial Sweep Racing
"Gligoco Racing Team"
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"Gligoco Racing Team"
Mugen MBX7 Go Engine UDP M11X Byron 25% Original Todas off road |
Re: Qual servo usar
hauhuha tinha esquecido disso
huhuha
Entao is we!!!!
huhuha
Entao is we!!!!
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